sobota 14. decembra 2013

WELEDA Everon tyčinka na pery


Ahojte. Dnes tu mám opäť novú recenziu od firmy WELEDA. Chcem sa im na začiatok veľmi pekne poďakovať že tento produkt zaslali k recenzii.


Na začiatok by sa patrilo povedať pár slov o značke Weleda
Weleda vznikla v roku 1921 vo švajčiarskom Arleshime v tomto roku bola založená aj jej súčasná pobočka v Nemecku. Hoci Weleda je vo svete známe najme vďaka svojim početným prípravkom skôr ako farmaceutická spoločnosť, polovicu jej produkcie tvorí prírodná liečivá kozmetika a dietiká. Prísne kritéria Smernice pre kontrolovanú prírodnú kozmetiku tie medzinárodných kritérií certifikácie NaTrue dnes spĺňa viac ako 80 kozmetických výrobkov značky Weleda. 





                                                     EVERON TYČINKA NA PERY





Zloženie: jojobový olej, včelí vosk, bambarské maslo, kandelový vosk, ružový vosk, karnaubský vosk, výťažky z ruže a vanilky.



Balzam na pery s vôňou vanilky a ruže. Prírodné zložky chránia pery pred vysychaním. Balzam má prirodzený faktor UV 4, takže tyčinka neobsahuje syntetický UV-filter. 
Keď som tento balzam prvý krát otvorila tak ako prvé ma zaujala jeho vôňa, ako obal hovorí vonia po vanilke a ružiach. Je to veľmi príjemná vôňa skrátka nič umelé. 
Balzam je pomerne tvrdý ale to nejako neprekáža keďže pri nanášaní na pery je topí. 
To že je pomerne tvrdý má svoje výhody chráni pery pred popraskaným, chladom,suchom alebo horkom
Takže pre mňa momentálne jasná voľba v tomto počasí. U mňa je to tak že vždy začiatkom zimy sa moje pery zbláznia alebo čo. Skrátka sa mi začnú praskať, keby že to ja na celý perách tak by to bolo logické lenže mne praskne vždy pera len na jednom mieste. Neviem si to nejako logicky vysvetliť prečo mi to tie moje pery robia. 
Samozrejme že v tomto období teda potrebujem aj kvalitnejšie balzamy, a preto padla moja voľba práve na tento prírodný balzam, ako je o mne známe som maniak na všetko čo je prírodné. 




Čo sa týka hydratácie tak tá je v skutku dobrá. Keď som si balzam naniesla na pery tie boli omnoho viac vláčnejšie ako pred tým. Nie že by sa mi moja prasknutá pera zázrakom zahojila ale určite jej to pomohlo. Balzam používam už nejakých 5 dní, rana sa mi síce ešte celkom nezahojila ale už sa ani nezväčšuje. Uvidíme po dlhšom používaný či sa mi môj problém stratí alebo nie. Ale aj keby že sa nestratí určite to nebudem prikladať za vinu tomuto balzamu. 



Určite sa pýtate ako je to s výdržou u tohoto balzamu. Je to zhruba 22,5 hodiny. Samozrejme že ak sa napijete alebo niečoho najete je to menej. Ale to je u každého balzamu, rúžu alebo lesku.
Farba tejto tyčinky je už ako podľa fotky vidno žltá, na perách ale zanecháva len jemný lesk.
Balzam je má ten výsuvný spôsob aplikácie, to znamená že točíte a balzam sa vysúva. Má to len výhody keďže nemusíte nanášať nič rukami, je to hygienickejšie. 
Obal je veľmi príjemný páči sa mi jeho bielo-marhuľková farba. 
Cena tohto balzamu je 4,97 € za 4,8 gramov. Príde mi to ako veľmi primeraná cena k tomu že ide o prírodný produkt. 
Ja nemám čo tomuto balzamu vytknúť a môžem ho len vrelo odporúčať!



Tak dúfam že sa vám recenzia páčila. Budem rada ak sa so mnou podelíte o názor. A som tiež veľmi zvedavá či ste už tento balzam alebo hoci aký produkt od značky WELEDA vyskúšali.



Ešte raz chcem poďakovať firme WELEDA tento produkt.






                                                         Peknú sobotu všetkým.
                                                                        ♥

5 komentárov:

  1. ta musi byť fakt vyborna ako si sa knemu dostala aby ti ho poslali? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je vážne skvelá vrelo odporúčam! Dostala som sa k tomu tak že som kontaktovala firmu Weleda a oni boli veľmi milý a poslali mi nejaké produkty k recenzii.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Poznám túto tyčinku a tiež vrelo odporúčam vyskúšať, hoci nieje to najlepšia akú som kedy mala ale nič s ej kúpou neoľutujete. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja som názoru že každému vyhovuje niečo iné :-) ale tak určite sa na trhu nájde veľa takýchto tyčiniek :-) ja som síce maniak na balzamy a momentálne mi tento vyhovuje :-)

      Odstrániť
  4. Na zimu si ho určite zadovážim, vyzerá to super a poslednú dobu žeriem všetko od Weledy. Mám od nich Red Berry balzam a s tým som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.